2014. március 2., vasárnap

dolgozok- heti menü

mióta dolgozok vasárnap közösen megfőzzük az egész heti adagot és lefagyasszuk, nekem csak 4 napra kell számolni, W nek igaziból 5, de mindig van valami találkája meg pizza napja, neki is 4 nappal kell számolni

hétvége: Ragacsos-mázas oldalas-River Cottage minden napra (nagyon finom, W. nem szereti)

az első héten Hugh (River Cottage) recepjeit próbáltam ki:

Marhahúsos mustáros lencse -River Cottage minden napra (ez nagyon jó volt)
Sárgaborsóleves sonkával - River Cottage minden napra (ezt fagyasztottuk le, nem volt finom)
müzliszelet - River Cottage minden napra ( itt én szúrtam el, kihagytam belőle dolgokat és végül sült müzli lett belőle....)

hétvége: Frittata nizzai módra - River Cottage minden napra (felfújt izű:((( )

második hét:

húsleves -nosalty
Zöldségragu citromos quinoával kókusztejjel - Nosalty (fincsi)
Bakonyi betyárgombóc - Kifőztük (fagyasztva, nekünk szétestt, de finom volt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése