2015. február 12., csütörtök

Január

A január nem úgy alakult ahogy terveztem, vagy W. vagy én voltam beteg, így nem sok dolgot tudtam csinálni. 

Játék

végigvittük a Lego The Hobbit-ot, az elején nem tetszett, de a végére megszerettem

Könyv

Peter V. Brett: A Rovásember  Neil Gaiman: Farkasok a falban  Laurell K. Hamilton: Ezüstgolyó

Frank Miller: Sin City – A nagy mészárlás  Deborah Harkness: A boszorkányok elveszett könyve  Geoff Johns: Zöld Lámpás

az Ezüstgolyót abbahagytam, a többit kiolvastam, (sajnos) a betegség mellett erre volt időm

Szépségápolás

Fructis Citrus-Detox Sampon

végre elhasználtam ezt a sampont, nagyon utáltam!

Étel


 

csoki,csoki,csoki...

Sorozat

    

Film

The Hobbit: The Battle of the Five Armies (2014) Poster  The Book of Life (2014) Poster  Magic in the Moonlight (2014) Poster 
  Odd Thomas (2013) Poster  Predestination (2014) Poster

igen, ez a hónap ágyban fekvős-pihenősre sikerült....

Élmény


Hely


Macska kávézó, mert babzsákos söröző:)


DIY

RESERVED LISTING  Upcycled Jewelry  Sewing  by thekeyofa on Etsy, $179.00. I love how she used the skeleton key.  patina jewelry rustic skeleton key necklace by KriyaDesign on Etsy  Beaded Tribal Bracelet  Friendship Bracelet  by feltlikepaper
(a képek inspiráltak, saját fotók majd jönnek egyszer...)

kulcsos nyaklánc, festett kulcs, és bojtos karkötő

Szerzemény

Gebraucht stikeez sammlung    

Stikeez doboz 100 Ft-ért:), akciós New Yorker futónadrág edzéshez

 

motoros naci (szürke), koponyás ágynemű

Zene


Outlander playlist, Speak Outlander lessons:)))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése