2013. november 22., péntek

A halhatatlanság elixírje, Abszolút éjfél, Elnyel a sötétség, Vacsora a vámpírral

Négy könyvet hoztam mára, amiket mostanában olvastam (vagy megpróbáltam...):


Ez egy nagyon vastag könyv, ezért csak otthon olvastam, és mellette volt egy utazós könyvem , amikről ez alatt írok. Nagyon lassan haladtam vele, kb 2 hónap volt mire kiolvastam. Nagyon jó stílusban van megírva, és végig érdekes. Ez az a könyv, ami már nem annyira könnyed, bátran fel lehet vállalni egy intellektuális társaságban is, de még olvasni is élvezetes. Egy csomó magyar vonatkozás van benne. Egy zsidó családról sok generációjáról szól.



Ez volt az első utazós könyvem. Az Abarat sorozat 3. kötete, mondjuk erre olvasás közben jöttem rá. Jó is meg rossz is. Meseszerű, de a betegebb fajtából. Össze vissza lépnek be karakterek, elkezdődik egy szál és eltűnik,  szóval lehetett volna jó is, de nem sikerült neki. Az eleje nagyon fura és érthetetlen volt, a közepe elment, a vége meg már csak legyek túl rajta.



Itt tudtam mire számíthatok és azt is kaptam:) Ez egy kefélős tündéres könyv, nagyon nagyon buta cselekménnyel és "tökéletes" főhősnővel. Ajánlom mindenkinek , aki szereti a modern fantasy erotikus irodalmat.




Ezzel csak megpróbálkoztam de nem bírtam.... ez egy szörnyű könyv szerintem. Míg az előző könyvnél szemet tudok hunyni az egyszerű történeten, mert a könyv jól van megírva, érdekes szereplők és imádom a tündér világot, addig ez csak bosszant, annyira irreális. Adott egy 16 éves lány aki este egyedül szemtanúja egy brutális tömeggyilkosságnak, majd el is rabolják a gyilkosok. Utána ő, a tapasztalt belevaló kislány jól beszólogat, bejön neki az egyik srác, meg direkt felbosszantja az egyik fogvatartóját és annyi hülyeséget csinál hogy nem értem. Szerintem nincs a világon olyan lány vagy nő, aki hasonló helyzetben tényleg a saját életét szeretné még jobban megnehezíteni plusz összejönni az elrablójával, hanem halálra rémül és próbálja meghúzni magát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése