2013. november 15., péntek

Sárgarépa fasírt- recept



Sárgarépa fasírt

Ebédre össze kellett dobnom valamit, és elég kevés dolog volt itthon. Sárgarépa mindig van, az fontos:) Mivel ha tehetem nem olajban sütöm a dolgokat két receptet variáltam össze: Sárgarépafasírt karalábéval és Zabpelyhes répafasírt.

12 db muffinhoz:

40 dkg sárgarépa

2 tojás

5 ek zabpehely

1 nagy vöröshagyma fele

2 gerezd fokhagyma



zsemlemorzsa

1. A répát géppel felaprítottam.
2. A hagymát felaprítottam , a fokhagymát szétnyomtam és hozzáadtam a répához. Ide jött még a tojás, a zabpehely és a só, majd jól összekevertem.
3. Állni hagytam 1,5 órát.
4. A szilikonos muffin forma aljába zsemlemorzsát szórtam ( ez szerintem elhagyható, mert nem pirult meg) ,  a masszát jól belenyomkodtam.
5. 160 fokon 35 percig sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése