2015. január 17., szombat

2013

Rákerestem a tavalyi könyv összesítésemre, és most vettem észre hogy "nem tettem közzé" , úgyhogy bármennyire fura most teszem meg.....

Könyv


Idén 46 könyvet olvastam ki (vagy kezdtem el). Ezek közül nem tudok csak egyet kiválasztani, bár ebben az évben nem volt túl erős a felhozatal.

Tini:

Krystyna Kuhn: A völgy – A játék 

Romantikus:

Cally Taylor: A mennyország várhat  Cat Patrick: Forgotten – Úgyis elfelejtem Beth Ciotta: A szerelem bolondja

Scifi/Fantasy:


Lois McMaster Bujold: Lelkek lovagja  Karen Marie Moning: Új nap virrad  Szergej Lukjanyenko: Őrök világa  John Scalzi: Vének háborúja  John Scalzi: Szellemhadtest Szergej Lukjanyenko: Új Őrség

Szomorú/Komoly:


Patrick Ness – Siobhan Dowd: Szólít a szörnyGabi Gleichmann: A halhatatlanság elixírje

Mese:


J. R. R. Tolkien: A hobbit

Zene

Ylvis - The Fox







Imagine Dragons - Radioactive







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése