2015. január 15., csütörtök

My Tea Collection

Lassan vége a télnek (remélem, ma már olyan szépen süt a nap) és az elmúlt hetekben 2-3 liter teát ittam meg naponta gondoltam összeszedem miket tartok itthon.

Filteres teák


Mágikus Pillanatok WINTER TIME  Magic Apple
Még tavaly télről maradtak meg, akkor imádtam őket, idén az ennél tisztább ízeket szeretem. Szerintem a három között nincs nagy különbség ízre, de azért a Magic Moments a kedvencem.



  Gárdonyi Teaház Friends Tea csokoládé narancs chili teakeverék 24 g

A Gárdonyi teaház rögtön megszerette velem magát a csokoládés narancsos chilis teájával, nagyon finom. A kaktuszosat eddig egyszer kóstoltam, de akkor nem volt annyira jó.

Lipton Herbal Infusion Indulgent Pear & Caramel 20 Torebek

Ez is nagy kedvencem volt a nyáron. Imádom a piramis teákat, annyira finomak-ízlésesek a kis textil zacskójukban.

Greenfield, Jasmine Green Tea, 25 Double Chamber Teabags, 50g/1.76oz  
Idén téli újdonságok, nagyon nagyon finomak. A jázminos zöld tea és nagyon kellemes friss íze van (nem vagyok egy nagy zöld te rajongó pedig), a másik pedig szőlőlé, ami kicsit fura volt melegen, de hamar megszerettem:)


Ez a tea nagy csalódás volt. Már egy ideje keresem az igazi kakaós teát...hát ez nem az...olyan semmilyen, és még zsinórja sincs a zacskóknak:(



Ez egy müller tea és annak ellenére hogy az általam kóstolt bio dolgok általában rossz izűek ez is a kedvenc teáim közé tartozik. 

Angliából hozott fekete tea válogatás.... jobban szeretem az ízesített teákat, de ez megszeretette velem a fekete teát is.

Szálas teák



Az egyik büszkeségem, egy tea könyv:))))) Finom ízesített zöld tea van benne.


Nagyobb kép megtekintése

Az Első Pesti Teaházból 2 csomag teám van, egy Belga Csokoládés meg egy másik fajta csokis.


Sajnos a Müller teáihoz jobb képet nem találtam:(

Sok fajta teám van tőlük, mert szálas teához képest olcsóak (főleg Glamour kuponnal) és sok fajta van. Van egy áfonyás ami kesernyés nekem, egy Holdfény zöld tea amit csak mocsár ízűnek szoktam hívni, egy karamelles fekete tea és egy pörkölt mandulás gyümölcstea amit nagyon sokáig szerettem. Mostanában nem szeretem őket, túl mű ízűek,meg nehéz egy minőségi tea után élvezni... 
Volt még egy gesztenyés teám is amit képtelen voltam meginni, ezért elajándékoztam, meg egy rózsás is ami biztos jó annak aki szereti a rózsa ízét-illatát.

Gyógyteák


   http://www.lidl.de/media/product/0/0/3/4/1/4/3/lord-nelson-pfefferminztee-regular.jpg  

A Herbália teája ha nem is finom jót tesz a torkomnak, és betegen boszorkányos könyvet olvasva még illik is a hangulathoz.
Imádom a menta teákat nyáron, szerintem ezeket nem lehet elrontani, ezért se vettem belőle jobb márkát.
A kamilla tea nálam alap, megfázáskor ehhez nyúlok először, néha csak úgy is megkívánom, egy kis mézzel olyan mintha folyékony napfényt innék:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése