2015. január 14., szerda

Library treasure hunting - January

Az idei év első könyvtárba menetelét a szükség hozta, egyetlen porcikám se kívánta elhagyni az ágyat ( másfél hete fekszem itthon betegen), de már nem lehetett meghosszabbítani a könyveket, és W nem ért rá helyettem visszavinni őket.

Laurell K. Hamilton: Ezüstgolyó  Deborah Harkness: A boszorkányok elveszett könyve

Az Ezüst golyó még tavalyi szerzemény (valaki mondja meg nekem miért is olvasom még ezt a sorozatot?)
A Boszorkányok elveszett könyvének a felénél tartok, betegen pont jó.


Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna  Hugh Laurie: A balek  Jack Whyte: Az égi kő  Chuck Palahniuk: Halálraítélt  

Dan Simmons: Endymion  Dan Simmons: Endymion felemelkedése

Ezek az újak, szerintem igen jó fogás:)
A Hyperion folytatásait már nagyon rég óta el szerettem volna olvasni, a Balekba egyszer belehallgattam amikor nem tudtam elaludni. Egyedül a Halálraítélt ami átvert (pedig elolvastam a hátulját), ez ugyanis a sorozat második része..... Folyamatosan folytatásokat hozok el...régen nagy betűkkel  rá volt írva hogy ez hányadik rész...most nem tudom miért rejtik el....

Kezdek rájönni hogy ez a könyvtár ahova mostanában járok (útba esik munkába menet) nem is rossz, csak teljesen más kategóriába vannak sorolva a könyvek,mint ahogy megszoktam.

Miután hazaértem főztem póréhagyma levest, bevackolódtam a kanapén és Hart os Dixite-t néztem.

Éljen a puha takaró és a zöld tea!

I collect fuzzy, soft blankets. My ultimate goal is to find the softest, fuzziest blanket of them all.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése