2013. október 12., szombat

Minimal necklaces

Nagyon tetszik ez a minimalista nyaklánc trend, szinte bármilyen ruhához el tudom őket képzelni. Általában arany színűek és elég sablonos dolgok vannak rajta (szívecske, felirat, mindenféle szimbólumok), de egy kis keresgéléssel szerintem lehet olyat is vásárolni ami sokkal egyedibb, illik a személyiségünkhöz. Három részből áll ez a post, az elsőben a Bershkából válogattam, a második az ebayről van, és a harmadik egy DIY rész.

Bershka

Ezekben az tetszik hogy valamivel többek,mint a megszokott minimalista nyakláncok, egy szegecs, egy eltérő anyag feldobja őket. De hoztam pár szokásosat is, a nyilakat, bilincseket, csillagokat rég óta szeretem, van is pár ilyen kiegészítőm.


1.795,00 HUF



1.395,00 HUF



1.395,00 HUF


1.395,00 HUF


1.395,00 HUF
   
1.995,00 HUF

Ebay

Az ebay kínálata végtelen, én ép csak elkezdtem szemezni vele. Szerintem érdemes időt szánni rá, mert nagyon hasonló dolgokat lehet találni az ár töredékéért, mint a rendes boltokban. Persze kérdés, hogy milyen lesz a minősége, érdemes ezért a hozzászólásokat, értékeléseket elolvasni. Sok kisebb magyar/ külföldi webshopban és a Vaterán is látom hogy ebayes dolgokat árulnak (persze jó haszonnal), tehát ha ilyen helyen tetszik meg valami, azt is érdemes szerintem az ebayen is megkeresni. Néha ha az ebayen kinézek valamit és utána elmegyek egy kínai boltba vagy az Ázsia centerbe látom őket élőben, ez segíthet eldönteni sok dolgot (pl méret kérdés, tényleg jól állna-e....)



link 216.54 HUF


link 206.67 HUF


link 206.67 HUF


link 206.67 HUF 


DIY





Shrink plastic jewelry - by Craft & Creativity



ehhez nincs tutorial :(






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése