2013. október 31., csütörtök

What I Ate Wednesday

Megint nem sikerült saját képeket készíteni :(

Reggeli


Green smoothie: spenót + alma + banán.
Közepesen lett jó, még nem találtam meg a fügés helyet mit fogok inni. Most a kertben körte van, alma és sütőtök szokott még itthon lenni. Valami ötlet?

Ebéd

Gombás-cukkinis lecsó tojással

A lecsó leve levesként, nagyon finom lett. Tegnap a sok zöldségből nagyon sok lé lett főzés közben, így meghagytam "levesnek".

Utána lecsó cukkinivel, kolbásszal. Nem szeretem, de W meg igen és otthonról kaptam csomó paprikát.

Vacsora

spinach-arugula-cranberry-walnut-salad

Saláta: saláta + paradicsom + sajt + felvágott + uborka + joghurt + tabasco szósz


Sütöttem még sütőtökös sütit teljes kiőrlésű lisztből.

Nassolás

Vaníliás karikák csokival bevonva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése