2013. október 3., csütörtök

What I ate Wednesday

Megtetszett a külföldi blogoknál ez a sorozat. Az a lényeg hogy mindent amit szerdán eszünk le kell fényképzeni és megmutatni. Így láthatjuk mások mit esznek, ötletet meríthetünk belőlük, illetve magunknak is egy jó étel napló.

Az egyik kedvencem a http://detoxinista.com ahol tényleg egészéges ételeket láthatunk. Magyar blogot még nem találtam, de ha Ti tudtok ossztáok meg velem:)

Reggeli



Zöld smoothival szoktam kezdeni a reggelt. Ebben anyukámék kertjében termett spenót és függe, illetve banán, víz és tej volt. 

Ebéd



Ez egy sütőben sült sütőtökös palacsinta, glutén mentes. Sajnos nekem szétesett, talán kicsivel több tököt használtam és kevesebb kókuszolajat, meg nem is vártam meg hogy hűljön. Meglocsoltam egy kis juharsziruppal, hogy ne legyen annyira egészséges:) Innen van a receptje: http://detoxinista.com/2012/09/grain-free-pumpkin-pancakes/

Vacsora



Jégsaláta, snidling, paradicsom, édes piros paprika füstivel (végül 5 lett belőle) abonettel.

 Esti nassolnivaló


Sajnos mostanában nagyon rászoktam a nassolásra, de próbálom minél egészségesebben tenni. Ez egy kanál mogyoróvaj, banán és sok babapiskóta.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése