2013. október 10., csütörtök

What I ate Wednesday

A tegnapi napom nem úgy alakult ahogy terveztem, a fotózás is elmaradt:( Képeket azért rakok fel, mert azok kellenek, de sajnos nem sajátok:(

Reggeli


green smoothie benefits

A szokásos green smoothie-t ittam banánnal, fügével, spenóttal vízzel és egy kis tejjel.

Ebéd

Na itt kezdtek rosszul alakulni a dolgok, azt hittem az állásinterjúm nem lesz hosszabb 3 óránál, így nem vittem magammal semmit. Kiderült hogy estig ott leszünk, gyorsan beugrottam a boltba és vettem egy Zabfalatokat. Nem volt jó ötlet, mert mindent összemorzsáztam vele:) ennek a felére volt időm megenni.

Vacsora


Annyira de annyira éhes voltam már! Hazaestem és csináltam magamnak 3 "gagyi melegszendvicset". Ez az az étel amit enni szoktam amikor nagyon éhes vagyok, már nem érdekel hogy egészséges-e, és nincs otthon semmi kész kaja. Kenyér, májkrém, sajt és mehet a mikróba. Ha nincs otthon májkrém akkor felvágottal lehet helyettesíteni. Nem követendő étel:) Ehhez jött még rengeteg tea.

Nassolás


Nem volt elég a vacsora, a nassolást is a lehető legrosszabbul csináltam. Vaníliás karikák csokival:((((( De úgy éreztem szükségem van rá az egész napos megpróbáltatások után.

Ennyi, nem készültem fel rendesen és utána össze vissza ettem. Remélem tanulni fogok belőle.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése