2014. január 16., csütörtök

essie körömlakk akció

Gondolom sokan hallottatok már róla hogy 5db Essie körömlakkot lehet venni 2000Ftért!!!!, én ma tudtam meg és rohantam is a boltba. A 2M Beauty székhelyén van az akció (neten nincs) http://2mbeauty.com. Sok rosszat írtak a helyről, én ezt nem tapasztaltam, bár tényleg érdemes megnézni jól a kiválasztott körömlakkot, mert van ami elég réginek,beszáradtnak tűnt. Még mindig hatalmas a választék, de színes lakkok nincsenek nagyon,  nude és piros rengeteg( de annak kétezer fajtája). Ami nekem fura hogy az összes lakk annyira folyós, híg, rá is kérdeztem, de azt mondták hogy ez ilyen fajta lakk.Hát majd kiderül.

És a szerzeményeim (nem saját képek):


 happily ever after


shift power


clutch me if you can


vintage wine


huckle buckle

+1, mert  Line Art is akciós (150 Ft)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése