2014. január 3., péntek

Fitnesz szalag és kókuszos tök leves recept

A héten a Lidlben sporteszközöket lehet venni, érdemes figyelni ezekre az akciókra mert nagyon jó áron lehet mindenfélét venni tőlük.  Én a fitnesz szalagot választottam, már egy ideje akarta venni, csak az ára nem tetszett eddig sehol. Most 1800 Ft-ért 4 dbot adnak.

Elkezdtem gyakorlatokat gyűjteni hozzá, első körben itt ez a 20 perces ülve végezhető edzés:



Végig is csináltam, szerintem a kar gyakorlatok nagyon jók, csak még 2-3szor újra kell csinálni a sorozatokat :)

Kókuszos sütőtökleves

Több receptet gyúrtam össze, és nagyon finom lett és végre tökéletes a sűrűsége is:)


  • 1 fél sütőtök  (450 g)
  • 1-2 közepes hagyma
  • 2-4  gerezd fokhagyma
  • 1 szelet friss gyömbér
  • 100 ml kókusztej
  • kb. 1 l zöldségalaplé
  • chili, currypor

A feldarabolt sütőtököt a felaprított hagymával felforraljuk az alaplében. Majd mehet bele a többi hozzá való is, és addig főzzük (ne forraljuk) amíg meg nem puhul a tök (kb 20 perc). Turmixolás következik és kész is:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése